+ 1 mln.
Nuo savo veiklos pradžios pagaminome apie 1 mln. vienetų įvairių keramikos dirbinių.
+70% produkcijos
Didžiausia dalis visų mūsų gaminių yra eksportuojama į EU.
Esame 4 šalyse
Mūsų gaminius galite rasti Italijoje, Australijoje, Vokietijoje ir Airijoje.
Kodėl Ceramic?

Būti priekyje tendencijų
„Ceramic“ komanda nuolat seka naujasias tendencijas ir siekia atitikti šiuolaikinio žmogaus poreikius. Mūsų tikslas – užtikrinti, kad galėtumėte pasiūlyti savo pirkėjams stilingą ir patrauklią keramiką.

Lankstumas
Esame gamintojai turintys savo įrangą ir specialistus, tai mums leidžia pritaikyti
gaminius pagal jūsų poreikius, padidinant jūsų prekės ženklo unikalumą ir patrauklumą konkurencingoje rinkoje.

Organizacinis meistriškumas
Mūsų profesionali komanda užtikrins, jog užsakymai būtų pristatyti laiku. Tad mūsų
patikimumas leidžia jums dirbti be vėlavimų ir sutrikimų, taip padidinant jūsų efektyvumą ir
pateisinant klientų lūkesčius.
Apie mus
Keramika mums yra gyvenimo būdas, kurį labai branginame. Stengiamės, kad kiekvienas galutinis kūrinys būtų kuo geresnis. Atsargiai ir atidžiai žiūrime į kiekvieną naudojamą medžiagą, procesą, įrankį ir techniką. Mes atiduodame visas jėgas savo amatui ir tai darydami dalis mūsų taip pat įsitraukia į darbą
Ceramic įkūrėjos istorija

„Keramika atėjo netikėtai.
Dirbdant Kauno lėlių teatre, draugė pasiūlė padėti keramikei gaminti varpelius. Taip susipažinau ir pamilau molį. Bet 1998 m. nusprendžiau įstojau į Vilniaus dailės akademiją fotografijos studijas, bet dar studijų metu supratau, kad noriu kurti iš molio. Tuomet dar studentė išsinuomavau krosnį ir pradėjau gaminti, o kartu su draugais prekiavome Pilies gatvėje.
Tuo metu vienas didmenininkas susidomėjo mano kūriniais ir pasiūlė pagaminti didelius kiekius. Taip prasidėjo mano kelias į gamybą. Baigdama bakalauro studijas, svarsčiau, ar tęsti mokslus, ar plėtoti keramikos verslą. Verslas po truputį klestėjo, tad išsinuomavau dirbtuves ir bandžiau viską tęsti. Tačiau 2009 m. krizė ir netikėtai užklupusi liga, privertė kiek sustoti ir uždaryti savo pirmąsias dirbtuves.
Po kurio laiko, sunkiai dirbdama ir įdedamą daugybę, pastangų atsigavau, nusipirkau naujas dirbtuves ir vėl pradėjau kurti. Mane įkvėpė architektūra, o mano produkcija, įskaitant varpelius ir magnetukus, atspindėjo Lietuvos kultūrą. Dirbu su italų didmenininku ir Lietuvos galerijomis bei muziejais. Taip ir įsikūrė „Loni keramika”, kuri šiuo metu plečiasi į „Ceramic”.
Asortimentas išsiplėtė, o aš džiaugiuosi turėdama puikią komandą ir kūrybingą aplinką.”